Wednesday, 26 April 2017

Testimoni KD al Kauthar

Testimoni #1

Saya pengguna tegar Manja dengan Kauthar
Makan manja sebab senggugut dan keputihan yang teruk. Kesannya alhamdulillah, senggugut berkurang walaupun ambil masa untuk manja mengurangkan rasa sakit. 
Keputihan berkurang dan hampir tiada kat panties. Dulu kerap bertukar panties setiap kali nak solat.
Makan al Kauthar sebab banyak angin dalam badan. Waktu kecil saya kuat minum teh, tak minum susu pun. Dah besar ni, badan berangin, lenguh. Asyik kentut je. Kentut vagina pun selalu. First time makan, saya menangis sebab angin nak keluar mendadak campur nak muntah. Selain kencing tak lawas yang dah lama saya alami, yang terbaru ni saya ada ketulan di breast. Saya takut suspek kanser, so sementara tunggu results sample saya ikhtiar makan al Kauthar. Bila cek, alhamdulillah ia bukan kanser tapi sejenis fibroid yang terhasil akibat hormon yang berlebihan. Doktor kata ketulan tu dah berkurang saiznya. So saya anggap asbab makan al Kauthar lah kot. Sekarang ni tak boleh tinggal al Kauthar, kena istiqamah makan. Kalau tak, berangin je. Ambil wudhuk tu 3,4 kali jugak. Dah lah tak lama lagi nak kahwin.  Hehe... Berharap segala penyakit yang saya ada tu berkurang dengan izin Allah.
Yang penting kita ikhtiar dan berserah kepada Allah. Sesungguhnya Allah bersama orang yang sabar. So saya pun sabar je lah. Insya Allah. Sekian 


No comments:

Post a Comment