Thursday, 27 April 2017

Testimoni KD al Kauthar

Testimoni #2

Alhamdulillah..saya memang istiqamah makan Al Kauthar kerana dengan izin Allah, beberapa perubahan telah berlaku pada diri saya. Asal2 nya saya mencuba hanya lah bertujuan untuk mengurangkan angin yang memang banyak dalam badan. Alhamdulillah, dengan istiqamah, angin saya boleh dikawal. Dan yang amat menakjubkan, saya ada alahan makanan dari kecil lagikalau makan telur ayam, seafood wajib akan naik gatal-gatal dan berair, ianya akan kering apabila disapu ubat dan akan kembali setelah makan makanan tersebut. Tanpa disangka-sangka dengan izin Allah, saya perasan setelah istiqamah makan beberapa botol Al Kauthar, Alhamdulillah, saya makan lah apa pun, tiada lagi naik gatal-gatal walaupun sedikit. Memang menakjubkan kerana penyakit ini saya alami dari kecil sehingga kena berpantang itu dan ini, sekarang Alhamdulillah, Allah dah temukan saya dengan penawar setelah sekian lama saya mencuba pelbagai ubat untuk hilangkan penyakit ini. Daripada Allah kita datang dan kepada Allah juga kita kembali. Begitulah dengan penyakit ini, dengan izin Allah jua maka ikhtiar saya dengan memakan Al Kauthar adalah serasi dan sesuai untuk diri saya. ALHAMDULILLAH.


No comments:

Post a Comment